Płatność
Zapłacisz gotówką kurierowi w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski. Tej formy płatności nie możesz wybrać jeśli chcesz żeby zamówienie zostało wysłane za granicę.
Przelewem bankowym
Zapłacisz po złożeniu zamówienia. Wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu (dane odbiorcy, nr rachunku, tytuł przelewu) otrzymasz w komunikacie, który zostanie pokazany po złożeniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia, który wyślemy na Twój adres e-mail podany w zamówieniu. Możliwe jest też wysłanie faktury proforma na życzenie klienta. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. W razie nie stwierdzenia wpłaty w przeciągu 14 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane. O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
Przelew z odroczonym terminem zapłaty
Placówką budżetowym, stałym klientom wystawiamy fakturę z odroczonym terminem zapłaty na 7 / 14 / 30 dni (w tej sprawie w celu dopięcia szczegółów prosimy o kontakt).
Nadpłaty
W przypadku gdy jakiegoś zamówionego przez Ciebie towaru nie mogliśmy zdobyć, a zapłaciłeś już za niego przelewem, nadpłata w całości zostanie przelana na Twoje konto bankowe.
Faktury
Do każdego zamówienia dołączamy domyślnie fakturę VAT. Możesz sam zdecydować, na kogo ma być ona wystawiona. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej wpisałeś je w formularzu.
Potwierdzenie dostawy
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie mailowe dostawy wraz z jej kompletnością na adres: biuro@faceoffice.pl
Dane firmy i numery kont do wykonywania przelewów:
Wpłaty wraz z podaniem numeru zamówienia w tytule przelewu prosimy o przesłanie na rachunek bankowy:
FaceOffice.pl Bartos & Równy s.c
Ul. Szyszkowa 9
05-152 Kazuń Bielany
ING Banku Śląskiego S.A.
55 1050 1054 1000 0092 2074 9692